Prodajalec in upravljalec trgovine:
Doop trade s.r.o.
S sedežem na Karpatskem námestí 10A, 831 06 Bratislava
ICO: 52 476 481
Vpisano v Poslovni register Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek Sro, vpisna številka 138428/B
Kontaktni e-poštni naslov: hello@heycase.eu
Informacijska linija: 0951 003 959
Vrnitveni naslov: Doop trade d. o. o., P.O.BOX 9, 01003 Žilina
Z sklenitvijo pogodbe o nakupu in prevzemom blaga od prodajalca se kupec strinja s tem postopkom reklamacije.
Če ta postopek reklamacije ne določa roka, se razume v pomenu, ki je določen v splošnih pogojih poslovanja. Če tam tudi ni določen, se razume v pomenu, ki ga uporabljajo veljavne in učinkovite pravne predpise.
Potrošnik je fizična oseba, ki pri sklenitvi in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica.
Na izrecno zahtevo kupca bo prodajalec zagotovil garancijo v pisni obliki (garancijski list). Vendar pa kot standard, če narava predmeta to omogoča, prodajalec izda namesto garancijskega lista dokazilo o nakupu, ki vsebuje navedene informacije.
V primeru, da za izdelek ni izdan "Garancijski list", velja splošna garancijska doba 24 mesecev, razen če ni drugače navedeno. Za rabljene predmete je garancijska doba 12 mesecev (§ 620 odst. 2 Obligacijskega zakonika) in prodajalec ne odgovarja za napake, ki izhajajo iz njihove uporabe ali obrabe. Za predmete, prodane po nižji ceni, prodajalec ne odgovarja za napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena. Garancijska doba začne teči od datuma prevzema blaga s strani kupca, razen če ni drugače navedeno, in razen če proizvajalec ali prodajalec ne določi daljše garancijske dobe. Daljša garancijska doba je običajno navedena v "Garancijskem listu", priloženem izdelku, ki določa pogoje in obseg te garancije.
Pri odstopu od pogodbe nosi potrošnik le stroške vračila blaga prodajalcu.
Potrošnik je dolžan vrniti blago ali ga predati osebi, pooblaščeni s strani prodajalca za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh od datuma odstopa od pogodbe.
Prodajalec mora brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od datuma prejetja obvestila o odstopu od pogodbe vrniti potrošniku vse plačila, prejeta od njega na podlagi pogodbe ali v zvezi z njo, vključno s stroški pošiljanja, dostave in poštnih stroškov, pa tudi druge stroške in pristojbine.
Prodajalec in kupec sta se dogovorila, da v primeru vračil, povezanih z odstopom od pogodbe, prodajalec vrne te plačila na račun, ki ga je kupec navedel v obrazcu za odstop, ali na račun, ki ga bo kupec sporočil po elektronski pošti na zahtevo prodajalca, če tak račun ni bil naveden v obrazcu za odstop. Če kupec ne sporoči računa, na katerega naj prodajalec vrne plačila, bo prodajalec ta plačila poslal na račun, s katerega so bila plačila opravljena, če so bila plačana iz računa.
Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga (npr. nanašanje zaščitne folije ali stekla na napravo).
V primeru, da kupec odstopi od pogodbe v 14 dneh in vrne prodajalcu blago, ki je bilo uporabljeno in je poškodovano ali nepopolno, ali je vrednost spornega blaga zmanjšana zaradi takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga, ima prodajalec pravico zahtevati odškodnino od kupca v višini stroškov popravila blaga in obnavljanja blaga v prvotno stanje, ali ima prodajalec pravico zahtevati povračilo od potrošnika za zmanjšanje vrednosti blaga.
Prodajalec zagotavlja kupcu poleg zakonskih pravic pravico do odstopa od pogodbe in vračila blaga v 30 dneh od datuma nakupa, pod pogojem, da je blago neuporabljeno, nepoškodovano in popolno z vsemi dodatki. Izjeme vključujejo CD-je in DVD-je, računalniške programe in igre ter blago, katerega lastnosti izključujejo njihovo vračilo, zlasti (vendar ne izključno) britvice, epilatorje, strižnike, sesalnike za pore, pilice za noge, zobne ščetke, slušalke.
Odstop od pogodbe in vračilo blaga v 30 dneh je mogoče le, če so izpolnjeni naslednji pogoji:
Blago ne sme biti uporabljeno, poškodovano, vrnjeno mora biti v originalni nepoškodovani embalaži in s popolnimi dodatki, če so bili zagotovljeni.
V primeru nepooblaščenega odstopa od pogodbe in vračila blaga prodajalcu, bo blago vrnjeno potrošniku na stroške potrošnika.
Kupec je dolžan poslati pritoženo blago, vključno z dodatki, brez katerih pritoženo blago ni mogoče uporabljati in diagnosticirati (vendar prodajalec priporoča, da se v vsakem primeru priložijo vsi dodatki k pritoženemu blagu). Pritoženo blago je treba temeljito zavarovati, da se prepreči poškodba med prevozom.
Prodajalec priporoča, da kupec predloži dokazilo o garanciji z oddajo dokumenta o nakupu, in če je bilo blago že prej pritoženo, naj predloži tudi dokument o pritožbi; dostavni dokument (dokazilo o nakupu ali dokument o pritožbi) mora imeti enako serijsko številko kot pritoženi izdelek (če izdelek ima serijsko številko).
Kupec se zaveda, da če ne predloži pritoženega blaga, vključno z vsemi dostavljenimi dodatki, bo v primeru odstopa kupca od pogodbe, kupnina vrnjena kupcu zmanjšana za ceno nedostavljenih dodatkov.
Postopek pritožbe se začne na dan, ko so izpolnjeni vsi naslednji kumulativni (sočasni) pogoji:
Če kupec vloži pritožbo, bo prodajalec ali zaposleni, pooblaščen s strani prodajalca za obravnavo pritožb, obvestil potrošnika o njegovih pravicah po § 622 in 623 Obligacijskega zakonika; na podlagi odločitve potrošnika glede tega, katero od teh pravic uveljavlja, bo takoj določena metoda obravnave pritožbe, v kompleksnih primerih pa najkasneje v treh delovnih dneh od dneva vložitve pritožbe, in v upravičenih primerih, zlasti če je potrebna kompleksna tehnična ocena stanja izdelka ali storitve, najkasneje v 30 dneh od dneva vložitve pritožbe.
Pri predaji naprave za shranjevanje podatkov v popravilo priporočamo, da kupec poskrbi za ustvarjanje ustrezne varnostne kopije potrebnih podatkov in prepreči morebitno zlorabo ali poškodbo. Prodajalec ne odgovarja za morebitno izgubo, poškodbo ali zlorabo podatkov, shranjenih na napravah za shranjevanje podatkov.
Naprav za shranjevanje podatkov so naprave, katerih okvara je objektivni pojav z naključnim značajem nastanka napak.
Prodajalec s tem opozarja kupca na to dejstvo in priporoča sistematično izdelavo varnostnih kopij uporabniških podatkov na ustreznih napravah (npr. ZIP, CD). Vendar to opozorilo ne omejuje garancije.
Kupec priznava, da če se pritožba obravnava z izmenjavo naprave za shranjevanje podatkov, originalna naprava ne bo vrnjena.
Če je dostop do naprave zaščiten z geslom, gesto ali drugo varnostjo dostopa, je kupec dolžan odstraniti to zaščito ali zagotoviti geslo v opisu napake ob vložitvi pritožbe. Brez popolnega dostopa do naprave morda ne bo mogoče izvesti popravila ali diagnostike naprave.
Z kršitvijo zaščitnega pečata, informativne nalepke ali serijske številke se kupec izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, razen če do poškodbe pride med normalno uporabo. Pečati in serijske številke so sestavni del izdelka in ne omejujejo kupčeve pravice do uporabe in ravnanja z blagom v celotnem obsegu, za katerega je blago namenjeno.
Kupec se izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, če je blago ali kateri koli njegov del onesnažen ali ne izpolnjuje osnovnih higienskih pogojev.
Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga (npr. nanašanje zaščitne folije ali stekla na napravo).
V primeru, da kupec odstopi od pogodbe v 14 dneh in prodajalcu dostavi blago, ki je uporabljeno in poškodovano ali nepopolno, ali je vrednost blaga zmanjšana zaradi takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga, ima prodajalec pravico zahtevati od kupca odškodnino za vrednost popravila blaga in obnovo blaga v prvotno stanje, ali ima prodajalec pravico zahtevati povračilo od potrošnika za zmanjšanje vrednosti blaga.
V primeru neizpolnjevanja katerega koli od zgoraj navedenih pogojev s strani kupca, je prodajalec upravičen, da ne prizna pritožbe.
Če se neprevzeti izdelek proda, bo prodajalec kupcu izplačal izkupiček od prodaje po odbitku stroškov popravila, stroškov prodaje in ustrezne skladiščne pristojbine. Skladiščna pristojbina znaša 1 € na dan, vključno z DDV.
Pravico do izkupička od prodaje mora kupec uveljaviti pri prodajalcu.
Vse nadaljnje informacije o alternativnem reševanju sporov med prodajalcem in kupcem – potrošnikom, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu kot potrošniške pogodbe ali so povezane s pogodbo o nakupu kot potrošniške pogodbe, so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Republike Slovenije www.mhsr.sk in v Zakonu št. 391/2015 Z.z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov.
Prodajalec in upravljalec trgovine:
Doop trade s.r.o.
S sedežem na Karpatskem námestí 10A, 831 06 Bratislava
Številka ICO: 52 476 481
Vpisana v trgovski register Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek Sro, vnos št. 138428/B
Kontaktni e-poštni naslov: hello@heycase.eu
Informacijska linija: 0951 003 959
Naslov za vračilo: Doop trade s. r. o., P.O.BOX 9, 01003 Žilina
Z sklenitvijo pogodbe o nakupu in prevzemom blaga od prodajalca se kupec strinja s tem postopkom reklamacij.
Če ta postopek reklamacij ne določa roka, se razume v pomenu, v katerem je določen v splošnih pogojih. Če tam tudi ni določen, se razume v pomenu, v katerem ga uporabljajo veljavne in učinkovite pravne predpise.
Prodajalec je odgovoren za napake v blagu. Kupec, ki ni potrošnik (v nadaljevanju "podjetnik"), je dolžan takoj uveljaviti reklamacijo pri prodajalcu.
Prodajalec priporoča zavarovanje blaga pri pošiljanju za pritožbo. Prodajalec ne sprejema pošiljk s plačilom po povzetju. Kupec je dolžan resnično posredovati vse zahtevane informacije v dokumentu označenem kot Pritožba na izdelek, zlasti natančno navesti vrsto in obseg napake blaga.
Kupec je dolžan poslati pritoženo blago, vključno z dodatki, brez katerih pritoženo blago ni mogoče uporabiti in diagnosticirati (vendar prodajalec priporoča, da v vsakem primeru vključite popolne dodatke s pritoženim blagom). Pritoženo blago je treba temeljito zaščititi, da se prepreči poškodba med prevozom.
Kupec bo dokazal veljavnost garancije s predložitvijo nakupnega dokumenta; če je bilo blago že prej pritoženo, bo predložil tudi dokument o pritožbi; dostavni dokument (nakupni ali dokument o pritožbi) mora imeti enako serijsko številko kot pritoženi izdelek (če izdelek ima serijsko številko).
Kupec se zaveda, da če ne bo posredoval pritoženega blaga, vključno z vsemi dostavljenimi dodatki, potem v primeru umika kupca od pogodbe, se bo kupnina vrnila kupcu zmanjšana za ceno nedostavljenih dodatkov.
Postopek pritožbe za blago, ki ga je mogoče objektivno dostaviti prodajalcu, se začne na dan, ko so izpolnjeni vsi naslednji kumulativni (hkrati) pogoji:
Pri predaji naprave za shranjevanje podatkov v popravilo priporočamo, da kupec poskrbi za ustvarjanje ustrezne varnostne kopije potrebnih podatkov in prepreči morebitno zlorabo ali poškodbe. Prodajalec ne odgovarja za morebitno izgubo, poškodbo ali zlorabo podatkov, shranjenih na napravah za shranjevanje podatkov.
Naprav za shranjevanje podatkov so naprave, katerih okvara je objektiven pojav z naključnim značajem nastanka napak.
Prodajalec s tem obvešča kupca o tej dejstvu in priporoča izvajanje sistematičnih varnostnih kopij uporabniških podatkov na ustrezni napravi (npr. ZIP, CD). Vendar to opozorilo ne omejuje garancije.
Kupec priznava, da če se pritožba reši z zamenjavo naprave za shranjevanje podatkov, originalna naprava ne bo vrnjena.
Če je dostop do naprave zaščiten z geslom, gesto ali drugo varnostjo dostopa, je kupec dolžan odstraniti to zaščito ali zagotoviti geslo v opisu napake ob oddaji pritožbe. Brez popolnega dostopa do naprave morda ne bo mogoče izvesti popravila ali diagnostike naprave.
Z kršitvijo zaščitnega pečata, informativne nalepke ali serijske številke se kupec izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, razen če je bila škoda nastala med normalno uporabo. Pečati in serijske številke so sestavni del izdelka in ne omejujejo kupčeve pravice do uporabe in ravnanja z blagom v celotnem obsegu, za katerega je blago namenjeno.
Kupec se izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, če je blago ali kateri koli njegov del onesnažen ali ne izpolnjuje osnovnih higienskih pogojev.
Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo zaradi ravnanja z blagom na način, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga (npr. nanašanje zaščitne folije ali stekla na napravo).
Če se neprevzeti izdelek proda, bo prodajalec kupcu izplačal izkupiček od prodaje po odbitku stroškov popravila, stroškov prodaje in ustrezne skladiščne pristojbine. Skladiščna pristojbina znaša 1 € na dan, vključno z DDV.
Pravico do izkupička od prodaje mora kupec uveljaviti pri prodajalcu.
Hvala za naročanje!
Ta e-pošta je bila registrirana!