Claims and Returns

  • Del I – postopek pritožbe za osebe, ki so potrošniki
  • Del II – postopek pritožbe za osebe, ki niso potrošniki

Prodajalec in upravljalec trgovine:

Doop trade s.r.o.

S sedežem na Karpatskem námestí 10A, 831 06 Bratislava

ICO: 52 476 481

Vpisano v Poslovni register Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek Sro, vpisna številka 138428/B

Kontaktni e-poštni naslov: hello@heycase.eu

Informacijska linija: 0951 003 959

Vrnitveni naslov: Doop trade d. o. o., P.O.BOX 9, 01003 Žilina


Del I.

Postopek pritožbe za osebe, ki so potrošniki


    1. Kupec je dolžan seznaniti se s postopkom reklamacije in splošnimi pogoji poslovanja pred naročilom blaga, najkasneje na dan sklenitve pogodbe o nakupu. Hkrati kupec priznava, da je dolžan zagotoviti potrebno sodelovanje, zahtevano za obravnavo reklamacije; v nasprotnem primeru se roki ustrezno podaljšajo za čas, v katerem kupec ni zagotovil zahtevanega sodelovanja.

    Z sklenitvijo pogodbe o nakupu in prevzemom blaga od prodajalca se kupec strinja s tem postopkom reklamacije.

    Če ta postopek reklamacije ne določa roka, se razume v pomenu, ki je določen v splošnih pogojih poslovanja. Če tam tudi ni določen, se razume v pomenu, ki ga uporabljajo veljavne in učinkovite pravne predpise.

    Potrošnik je fizična oseba, ki pri sklenitvi in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica.

    1. Garancijska doba se začne šteti od datuma prevzema blaga s strani kupca. Kot dokazilo o garanciji prodajalec izda nakupni dokument (račun) za vsak kupljen izdelek z vsemi zakonsko zahtevanimi informacijami za uveljavljanje garancije (zlasti ime blaga, cena, količina).

    Na izrecno zahtevo kupca bo prodajalec zagotovil garancijo v pisni obliki (garancijski list). Vendar pa kot standard, če narava predmeta to omogoča, prodajalec izda namesto garancijskega lista dokazilo o nakupu, ki vsebuje navedene informacije.

    V primeru, da za izdelek ni izdan "Garancijski list", velja splošna garancijska doba 24 mesecev, razen če ni drugače navedeno. Za rabljene predmete je garancijska doba 12 mesecev (§ 620 odst. 2 Obligacijskega zakonika) in prodajalec ne odgovarja za napake, ki izhajajo iz njihove uporabe ali obrabe. Za predmete, prodane po nižji ceni, prodajalec ne odgovarja za napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena. Garancijska doba začne teči od datuma prevzema blaga s strani kupca, razen če ni drugače navedeno, in razen če proizvajalec ali prodajalec ne določi daljše garancijske dobe. Daljša garancijska doba je običajno navedena v "Garancijskem listu", priloženem izdelku, ki določa pogoje in obseg te garancije.

    1. V primeru, da se med garancijsko dobo pojavi napaka, ki preprečuje pravilno uporabo kupljenega izdelka ali ga je mogoče uporabljati le delno, in če je to napako mogoče odpraviti, ima kupec pravico do brezplačne, pravočasne in ustrezne popravitve. Namesto odprave napake lahko kupec zahteva zamenjavo izdelka ali, če se napaka nanaša le na del izdelka, zamenjavo dela, pod pogojem, da to ne nalaga nerazumnih stroškov prodajalcu v razmerju do cene blaga ali resnosti napake. Če kupec vloži pritožbo, je pooblaščeni zaposleni prodajalca dolžan obvestiti o zgoraj navedenih pravicah.
    1. V primeru napake, ki je ni mogoče odpraviti in ki preprečuje pravilno uporabo izdelka kot izdelka brez napak, ter v primerih, ki jih določajo ustrezni pravni predpisi, ima kupec pravico do zamenjave izdelka ali pravico do odstopa od pogodbe o nakupu. Enake pravice veljajo za kupca v primeru odpravljivih napak, pod pogojem, da kupec ne more pravilno uporabljati izdelka zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. Ponovni pojav napake se šteje za nastalega zlasti, če se ista napaka, ki preprečuje pravilno uporabo in je bila odpravljena vsaj dvakrat med garancijsko dobo, ponovno pojavi. Večje število napak pomeni, da ima izdelek hkrati vsaj tri napake, ki preprečujejo njegovo pravilno uporabo.
    1. Če obstaja nepovratna napaka, ki ne preprečuje pravilne uporabe blaga, ima kupec pravico do razumnega popusta na ceno izdelka.
    1. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe in vračila blaga v 14 dneh od datuma nakupa brez navedbe razloga, pod pogojem, da je blago neuporabljeno, nedotaknjeno in popolno z vsemi dodatki. Izjeme vključujejo CD in DVD medije, računalniške programe in igre ter blago, katerega lastnosti izključujejo njihovo vračilo, zlasti (vendar ne izključno) britvice, epilatorje, strižnike, sesalnike za pore, pilice za noge, zobne ščetke, slušalke.

    Pri odstopu od pogodbe nosi potrošnik le stroške vračila blaga prodajalcu.

    Potrošnik je dolžan vrniti blago ali ga predati osebi, pooblaščeni s strani prodajalca za prevzem blaga, najpozneje v 14 dneh od datuma odstopa od pogodbe.

    Prodajalec mora brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od datuma prejetja obvestila o odstopu od pogodbe vrniti potrošniku vse plačila, prejeta od njega na podlagi pogodbe ali v zvezi z njo, vključno s stroški pošiljanja, dostave in poštnih stroškov, pa tudi druge stroške in pristojbine.

    Prodajalec in kupec sta se dogovorila, da v primeru vračil, povezanih z odstopom od pogodbe, prodajalec vrne te plačila na račun, ki ga je kupec navedel v obrazcu za odstop, ali na račun, ki ga bo kupec sporočil po elektronski pošti na zahtevo prodajalca, če tak račun ni bil naveden v obrazcu za odstop. Če kupec ne sporoči računa, na katerega naj prodajalec vrne plačila, bo prodajalec ta plačila poslal na račun, s katerega so bila plačila opravljena, če so bila plačana iz računa.

    Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga (npr. nanašanje zaščitne folije ali stekla na napravo).

    V primeru, da kupec odstopi od pogodbe v 14 dneh in vrne prodajalcu blago, ki je bilo uporabljeno in je poškodovano ali nepopolno, ali je vrednost spornega blaga zmanjšana zaradi takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga, ima prodajalec pravico zahtevati odškodnino od kupca v višini stroškov popravila blaga in obnavljanja blaga v prvotno stanje, ali ima prodajalec pravico zahtevati povračilo od potrošnika za zmanjšanje vrednosti blaga.

    Prodajalec zagotavlja kupcu poleg zakonskih pravic pravico do odstopa od pogodbe in vračila blaga v 30 dneh od datuma nakupa, pod pogojem, da je blago neuporabljeno, nepoškodovano in popolno z vsemi dodatki. Izjeme vključujejo CD-je in DVD-je, računalniške programe in igre ter blago, katerega lastnosti izključujejo njihovo vračilo, zlasti (vendar ne izključno) britvice, epilatorje, strižnike, sesalnike za pore, pilice za noge, zobne ščetke, slušalke.

    Odstop od pogodbe in vračilo blaga v 30 dneh je mogoče le, če so izpolnjeni naslednji pogoji:

    Blago ne sme biti uporabljeno, poškodovano, vrnjeno mora biti v originalni nepoškodovani embalaži in s popolnimi dodatki, če so bili zagotovljeni.

    V primeru nepooblaščenega odstopa od pogodbe in vračila blaga prodajalcu, bo blago vrnjeno potrošniku na stroške potrošnika.

    1. Kupec je dolžan vložiti pritožbo pri prodajalcu tako, da blago dostavi na naslov, ki ga je določil prodajalec – Doop trade d. o. o., P.O.BOX 9, 01003 Žilina in dostavi prodajalcu izpolnjen obrazec z naslovom Pritožba na izdelek, ki se nahaja na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca. Prodajalec priporoča zavarovanje blaga pri pošiljanju za pritožbo. Prodajalec ne sprejema pošiljk s plačilom po povzetju. Kupec je dolžan resnično posredovati vse zahtevane informacije v dokumentu, označenem Pritožba na izdelek, zlasti natančno navesti vrsto in obseg napake v blagu.

    Kupec je dolžan poslati pritoženo blago, vključno z dodatki, brez katerih pritoženo blago ni mogoče uporabljati in diagnosticirati (vendar prodajalec priporoča, da se v vsakem primeru priložijo vsi dodatki k pritoženemu blagu). Pritoženo blago je treba temeljito zavarovati, da se prepreči poškodba med prevozom.

    Prodajalec priporoča, da kupec predloži dokazilo o garanciji z oddajo dokumenta o nakupu, in če je bilo blago že prej pritoženo, naj predloži tudi dokument o pritožbi; dostavni dokument (dokazilo o nakupu ali dokument o pritožbi) mora imeti enako serijsko številko kot pritoženi izdelek (če izdelek ima serijsko številko).

    Kupec se zaveda, da če ne predloži pritoženega blaga, vključno z vsemi dostavljenimi dodatki, bo v primeru odstopa kupca od pogodbe, kupnina vrnjena kupcu zmanjšana za ceno nedostavljenih dodatkov.

    Postopek pritožbe se začne na dan, ko so izpolnjeni vsi naslednji kumulativni (sočasni) pogoji:

    1. dostava obvestila o pritožbi s strani kupca prodajalcu,
    2. dostava reklamiranih blaga s strani kupca prodajalcu,
    3. dostava dostopnih kod, gesel itd. za reklamirana blaga, če so ti podatki potrebni za obravnavo pritožbe.

    Če kupec vloži pritožbo, bo prodajalec ali zaposleni, pooblaščen s strani prodajalca za obravnavo pritožb, obvestil potrošnika o njegovih pravicah po § 622 in 623 Obligacijskega zakonika; na podlagi odločitve potrošnika glede tega, katero od teh pravic uveljavlja, bo takoj določena metoda obravnave pritožbe, v kompleksnih primerih pa najkasneje v treh delovnih dneh od dneva vložitve pritožbe, in v upravičenih primerih, zlasti če je potrebna kompleksna tehnična ocena stanja izdelka ali storitve, najkasneje v 30 dneh od dneva vložitve pritožbe.

    Pri predaji naprave za shranjevanje podatkov v popravilo priporočamo, da kupec poskrbi za ustvarjanje ustrezne varnostne kopije potrebnih podatkov in prepreči morebitno zlorabo ali poškodbo. Prodajalec ne odgovarja za morebitno izgubo, poškodbo ali zlorabo podatkov, shranjenih na napravah za shranjevanje podatkov.

    Naprav za shranjevanje podatkov so naprave, katerih okvara je objektivni pojav z naključnim značajem nastanka napak.

    Prodajalec s tem opozarja kupca na to dejstvo in priporoča sistematično izdelavo varnostnih kopij uporabniških podatkov na ustreznih napravah (npr. ZIP, CD). Vendar to opozorilo ne omejuje garancije.

    Kupec priznava, da če se pritožba obravnava z izmenjavo naprave za shranjevanje podatkov, originalna naprava ne bo vrnjena.

    Če je dostop do naprave zaščiten z geslom, gesto ali drugo varnostjo dostopa, je kupec dolžan odstraniti to zaščito ali zagotoviti geslo v opisu napake ob vložitvi pritožbe. Brez popolnega dostopa do naprave morda ne bo mogoče izvesti popravila ali diagnostike naprave.

    1. Po določitvi metode obravnave pritožbe bo pritožba obravnavana takoj; v upravičenih primerih se lahko pritožba obravnava tudi kasneje; vendar obravnava pritožbe ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva vložitve pritožbe. Po poteku tega roka za obravnavo pritožbe ima kupec enake pravice, kot če gre za napako, ki je ne moremo odpraviti in ki preprečuje pravilno uporabo izdelka kot breznapakastega izdelka (tj. pravica do odstopa od pogodbe o nakupu ali pravica do zamenjave izdelka za nov izdelek).
    1. V primeru pritožbe na izdelek, vložene v prvih 12 mesecih od nakupa, lahko prodajalec pritožbo zavrne le na podlagi strokovne ocene. Ne glede na izid strokovne ocene prodajalec ne bo zahteval od potrošnika, da krije stroške strokovne ocene ali kakršne koli druge stroške, povezane s strokovno oceno. Prodajalec bo potrošniku posredoval kopijo strokovne ocene, ki utemeljuje zavrnitev pritožbe, najkasneje v 14 dneh od dneva obravnave pritožbe. Če prodajalec zavrne pritožbo za izdelek, vloženo po 12 mesecih od nakupa, je dolžan navesti v dokumentu o obravnavi pritožbe, kam lahko kupec pošlje izdelek na strokovno oceno. Če se izdelek pošlje na strokovno oceno določeni osebi, bodo stroški strokovne ocene, pa tudi vsi drugi sorazmerno nastali stroški, bremenili prodajalca ne glede na izid strokovne ocene. Če potrošnik dokaže odgovornost prodajalca za napako s strokovno oceno, lahko pritožbo vloži ponovno; med izvajanjem strokovne ocene garancijska doba ne teče. Prodajalec je dolžan povrniti potrošniku v 14 dneh od dneva ponovne vložitve pritožbe vse stroške, nastale za strokovno oceno, ter vse sorazmerno nastale stroške. Ponovno vložena pritožba ne more biti zavrnjena.
    1. Garancija ne pokriva napak v blagu, ki nastanejo zaradi krivde kupca in če je napaka ali škoda nastala predvsem:
    • dokazano napačna uporaba, v nasprotju z navodili za uporabo (npr. delovanje pri napačnem napetosti, povezovanje z nepooblaščenimi napajalnimi viri), ali drugo neprimerno ravnanje uporabnika,
    • na podlagi mehanske poškodbe izdelka (npr. padci, lomljenje, poškodovanje zunanjega ohišja izdelka),
    • nepooblaščene intervencije v napravo,
    • če je napaka nastala zaradi normalne obrabe,
    • če predloženi "Garancijski list" ali dokazilo o nakupu kaže očitne znake sprememb podatkov ali če ima izdelek drugačno serijsko številko, kot je navedena v "Garancijskem listu" ali na dokazilu o nakupu,
    • za potrošne dobrine s predpisanim obdobjem uporabe po posebnih predpisih, če se takšna pritožba poda po poteku tega obdobja,
    • kot posledica naravne nesreče
    • zaradi električnega prenapolnjenja (vidno ožgane komponente ali vezja) razen normalnih odstopanj,
    • uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo temperaturi, prašnosti, vlagi, kemijskim in mehanskim vplivom okolja, ki jih neposredno določi prodajalec ali proizvajalec,
    • neprofesionalna namestitev, ravnanje, delovanje ali zanemarjanje skrbi za blago,
    • blago je bilo poškodovano zaradi pretiranega obremenjevanja ali uporabe v nasprotju s pogoji, določenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli,
    • z izvajanjem nekvalificiranih intervencij ali spreminjanjem parametrov (nekvalificirana intervencija se razume kot intervencija katere koli druge osebe razen prodajalca ali pooblaščenega servisa),
    • blago, ki ga je spremenil kupec (premazi, upogibanje itd.), če je napaka nastala kot posledica te spremembe,
    • blago je bilo poškodovano zaradi naravnih elementov ali višje sile,
    • z uporabo napačnih ali neoriginalnih potrošnih materialov, niti za kakršno koli škodo, ki izhaja iz tega, razen če takšna uporaba ni običajna in ni bila izključena v priloženih navodilih za uporabo.

    Z kršitvijo zaščitnega pečata, informativne nalepke ali serijske številke se kupec izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, razen če do poškodbe pride med normalno uporabo. Pečati in serijske številke so sestavni del izdelka in ne omejujejo kupčeve pravice do uporabe in ravnanja z blagom v celotnem obsegu, za katerega je blago namenjeno.

    Kupec se izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, če je blago ali kateri koli njegov del onesnažen ali ne izpolnjuje osnovnih higienskih pogojev.

    Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga (npr. nanašanje zaščitne folije ali stekla na napravo).

    V primeru, da kupec odstopi od pogodbe v 14 dneh in prodajalcu dostavi blago, ki je uporabljeno in poškodovano ali nepopolno, ali je vrednost blaga zmanjšana zaradi takega ravnanja z blagom, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga, ima prodajalec pravico zahtevati od kupca odškodnino za vrednost popravila blaga in obnovo blaga v prvotno stanje, ali ima prodajalec pravico zahtevati povračilo od potrošnika za zmanjšanje vrednosti blaga.

    1. Pri uveljavljanju pritožbe je potrebno dokazati naslednje dejstva:
    • da je kupec izdelek kupil pri prodajalcu in po kakšni ceni, kar kupec dokazuje z pravilnim navajanjem številke naročila,
    • da je na izdelku med garancijskim rokom prišlo do napake (in to ni napaka, na katero garancija ne velja po 10. členu tega postopka pritožbe ali veljavnih pravnih predpisih),
    • v primeru, da je bil za izdelek določen daljši garancijski rok kot splošni garancijski rok 24 mesecev, mora kupec dokazati, da je napaka nastala med garancijskim rokom.

    V primeru neizpolnjevanja katerega koli od zgoraj navedenih pogojev s strani kupca, je prodajalec upravičen, da ne prizna pritožbe.

    1. Če se poškodovan izdelek zamenja z novim izdelkom, se garancijski rok začne šteti od prevzema novega izdelka. V primeru zamenjave dela, za katerega je bila dana garancija, se garancijski rok za ta nov del začne šteti od prevzema tega novega dela.
    1. Obdobje od uveljavitve pravice iz odgovornosti za napake do trenutka, ko je kupec dolžan prevzeti izdelek po popravilu, ni vključeno v garancijsko obdobje.
    1. Prodajalec bo kupcu izdal potrdilo ob uveljavitvi reklamacije. Če je reklamacija vložena preko sredstev daljinskega komuniciranja, bo prodajalec potrdilo o reklamaciji takoj dostavil potrošniku; če to ni mogoče, bo potrdilo dostavljeno brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje skupaj z dokumentom o obravnavi reklamacije; potrdilo o reklamaciji ni potrebno dostaviti, če ima potrošnik možnost dokazati uveljavitev reklamacije na drug način. Prodajalec bo izdal pisni dokument o obravnavi reklamacije najkasneje v 30 dneh od dneva vložitve reklamacije. E-poštno sporočilo prodajalca, naslovljeno na kupca glede obravnave reklamacije, se prav tako šteje za pisni dokument.
    1. Kupec je dolžan prevzeti popravljen izdelek, na katerega se nanaša reklamacija, ki ga prodajalec pošlje kupcu po pošti ali kurirju. Če kupec ob dostavi zavrne prevzem popravljenega izdelka, na katerega se nanaša reklamacija, ali ne prevzame popravljenega izdelka v predvidenem času za prevzem pošiljke in se izdelek vrne prodajalcu kot neprevzet, ima prodajalec pravico izdelek prodati, po predhodnem pisnem obvestilu in poteku dodatnega obdobja 14 dni.

    Če se neprevzeti izdelek proda, bo prodajalec kupcu izplačal izkupiček od prodaje po odbitku stroškov popravila, stroškov prodaje in ustrezne skladiščne pristojbine. Skladiščna pristojbina znaša 1 € na dan, vključno z DDV.

    Pravico do izkupička od prodaje mora kupec uveljaviti pri prodajalcu.

    1. Prodajalec priporoča, da kupec ob prejemu blaga pregleda blago. Prodajalec priporoča, da kupec takoj ob dostavi preveri pošiljko, tj. blago, ter njegovo embalažo. V primeru, da kupec ugotovi, da je embalaža blaga mehansko poškodovana, je prevoznik dolžan takoj ob prejemu blaga s kupcem narediti zapis o obsegu in naravi poškodbe blaga (zapis o poškodbi).
    1. Pravice iz odgovornosti za napake na blagu, za katere velja garancijsko obdobje, prenehajo, če niso uveljavljene v garancijskem obdobju.
    1. V primeru, da kupec – potrošnik (tj. fizična oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica) ni zadovoljen s tem, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima kupec – potrošnik možnost, da se obrne na prodajalca s prošnjo za odpravo (v nadaljevanju "prošnja za odpravo"). Če prodajalec negativno odgovori na to prošnjo za odpravo ali ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko jo je kupec – potrošnik poslal prodajalcu, ima kupec možnost in pravico, da predloži predlog za začetek alternativnega reševanja sporov (v nadaljevanju "predlog") v skladu z Zakonom št. 391/2015 Z.z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov ustreznemu organu za alternativno reševanje sporov, ki je v tem primeru Slovenska trgovinska inšpekcija ali druga ustrezna pooblaščena pravna oseba, vpisana v seznam organov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Republike Slovenije (seznam teh organov za alternativno reševanje sporov je objavljen na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Republike Slovenije: https://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1?csrt=12512515093069825273).

    Vse nadaljnje informacije o alternativnem reševanju sporov med prodajalcem in kupcem – potrošnikom, ki izhajajo iz pogodbe o nakupu kot potrošniške pogodbe ali so povezane s pogodbo o nakupu kot potrošniške pogodbe, so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Republike Slovenije www.mhsr.sk in v Zakonu št. 391/2015 Z.z. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov.

Del II.

Postopek pritožbe za nepotrošnike



Prodajalec in upravljalec trgovine:

Doop trade s.r.o.

S sedežem na Karpatskem námestí 10A, 831 06 Bratislava

Številka ICO: 52 476 481

Vpisana v trgovski register Okrožnega sodišča Bratislava I, oddelek Sro, vnos št. 138428/B

Kontaktni e-poštni naslov: hello@heycase.eu

Informacijska linija: 0951 003 959

Naslov za vračilo: Doop trade s. r. o., P.O.BOX 9, 01003 Žilina


    1. Kupec je dolžan seznaniti se s postopkom reklamacij in splošnimi pogoji pred naročilom blaga. Hkrati kupec priznava, da je dolžan zagotoviti potrebno sodelovanje, zahtevano za obravnavo reklamacije; v nasprotnem primeru se roki podaljšajo za čas, v katerem kupec ni zagotovil zahtevanega sodelovanja.

    Z sklenitvijo pogodbe o nakupu in prevzemom blaga od prodajalca se kupec strinja s tem postopkom reklamacij.

    Če ta postopek reklamacij ne določa roka, se razume v pomenu, v katerem je določen v splošnih pogojih. Če tam tudi ni določen, se razume v pomenu, v katerem ga uporabljajo veljavne in učinkovite pravne predpise.

    Prodajalec je odgovoren za napake v blagu. Kupec, ki ni potrošnik (v nadaljevanju "podjetnik"), je dolžan takoj uveljaviti reklamacijo pri prodajalcu.

    1. Obravnava reklamacij je urejena z veljavnim postopkom reklamacij, v tistih delih, ki se nanašajo na podjetnike, objavljenim na spletni strani prodajalca www.heycase.eu. S potrditvijo polja pred oddajo naročila prodajalcu kupec potrjuje, da je prebral postopek reklamacij in se z njim v celoti strinja, ter tudi potrjuje, da je bil ustrezno obveščen o pogojih in načinih uveljavljanja blaga, vključno z informacijami o tem, kje se lahko reklamacijo uveljavlja in o izvedbi garancijskih popravkov.
    1. Postopek reklamacij se uporablja za blago, kupljeno s strani kupca od prodajalca v obliki e-trgovine na spletni strani prodajalca.
    1. Postopek reklamacij v tej obliki velja za vse poslovne primere, razen če so druge garancijske pogoje pogodbeno dogovorjene.
    1. Kupec ima pravico uveljaviti garancijo pri prodajalcu le za blago, ki kaže napake, povzročene s strani proizvajalca, dobavitelja ali prodajalca, na katere se garancija nanaša in ki je bilo kupljeno pri prodajalcu.
    1. Kupec je dolžan pregledati blago ob prevzemu. Če tega ne stori, lahko uveljavlja zahtevke za napake, odkrite med tem pregledom, le če dokaže, da so te napake bile prisotne v blagu ob prevzemu.
    1. Kupec ima pravico preveriti pošiljko, tj. blago, kot tudi njeno embalažo, takoj ob dostavi. Če kupec ugotovi, da je embalaža blaga mehansko poškodovana, je dolžan to dejstvo sporočiti prevozniku in preveriti stanje blaga v njegovi prisotnosti. V primeru poškodbe blaga ob prevzemu s strani kupca, je kupec dolžan takoj sestaviti zapis o obsegu in naravi poškodbe blaga (poročilo o poškodbi), ki ga bo prevoznik potrdil. Na podlagi takega zapisa, predloženega prodajalcu, lahko prodajalec po zaključku dogodka poškodbe s prevoznikom zagotovi odpravo napake v blagu, popust na blago, in v primeru nepopravljivih napak v blagu, dostavi novo blago kupcu.
    1. Zahteve za mehanske poškodbe izdelka, ki niso bile očitne ob prejemu pošiljke, je treba vložiti takoj po prejemu pošiljke, najkasneje 24 ur po dostavi blaga. Kupec je dolžan dokazati, da mehanske poškodbe izdelka ni bilo mogoče odkriti niti ob temeljitem pregledu v 24-urnem obdobju. Zahteve za kasneje odkrite napake takšnega poškodovanega blaga je mogoče vložiti le, če kupec dokaže, da so bile zahtevane napake prisotne ob prejemu od prevoznika. Pred prvo uporabo je kupec dolžan preučiti garancijske pogoje, vključno s slovaškim navodilom za uporabo, in nato strogo upoštevati te informacije. Kupec ima pravico preveriti popolnost embalaže ob prejemu izdelka. Ob dostavi s kurirjem ima kupec pravico na kraju samem sestaviti poročilo o škodi glede nepopolnosti embalaže.
    1. Kupec je dolžan preveriti popolnost embalaže ob prejemu izdelka. Ob dostavi s kurirjem mora kupec na kraju samem sestaviti poročilo o škodi glede nepopolnosti embalaže.
    1. Če blago kaže napake, ima kupec pravico vložiti pritožbo neposredno pri prodajalcu, ki bo poskrbel za popravilo. V tem primeru bo kupec vložil pritožbo tako, da bo blago dostavil na naslov Doop trade s. r. o., P.O.BOX 9, 01003 Žilina, in skupaj z blagom dostavil izpolnjen obrazec z naslovom Pritožba na izdelek, ki se nahaja na ustrezni podstrani spletne trgovine prodajalca.

    Prodajalec priporoča zavarovanje blaga pri pošiljanju za pritožbo. Prodajalec ne sprejema pošiljk s plačilom po povzetju. Kupec je dolžan resnično posredovati vse zahtevane informacije v dokumentu označenem kot Pritožba na izdelek, zlasti natančno navesti vrsto in obseg napake blaga.

    Kupec je dolžan poslati pritoženo blago, vključno z dodatki, brez katerih pritoženo blago ni mogoče uporabiti in diagnosticirati (vendar prodajalec priporoča, da v vsakem primeru vključite popolne dodatke s pritoženim blagom). Pritoženo blago je treba temeljito zaščititi, da se prepreči poškodba med prevozom.

    Kupec bo dokazal veljavnost garancije s predložitvijo nakupnega dokumenta; če je bilo blago že prej pritoženo, bo predložil tudi dokument o pritožbi; dostavni dokument (nakupni ali dokument o pritožbi) mora imeti enako serijsko številko kot pritoženi izdelek (če izdelek ima serijsko številko).

    Kupec se zaveda, da če ne bo posredoval pritoženega blaga, vključno z vsemi dostavljenimi dodatki, potem v primeru umika kupca od pogodbe, se bo kupnina vrnila kupcu zmanjšana za ceno nedostavljenih dodatkov.

    Postopek pritožbe za blago, ki ga je mogoče objektivno dostaviti prodajalcu, se začne na dan, ko so izpolnjeni vsi naslednji kumulativni (hkrati) pogoji:

    1. dostava obvestila o pritožbi s strani kupca prodajalcu,
    2. dostava pritoženega blaga s strani kupca prodajalcu,
    3. dostava dostopnih kod, gesel itd. do zahtevanih blaga, če so te informacije potrebne za obravnavo pritožbe.

    Pri predaji naprave za shranjevanje podatkov v popravilo priporočamo, da kupec poskrbi za ustvarjanje ustrezne varnostne kopije potrebnih podatkov in prepreči morebitno zlorabo ali poškodbe. Prodajalec ne odgovarja za morebitno izgubo, poškodbo ali zlorabo podatkov, shranjenih na napravah za shranjevanje podatkov.

    Naprav za shranjevanje podatkov so naprave, katerih okvara je objektiven pojav z naključnim značajem nastanka napak.

    Prodajalec s tem obvešča kupca o tej dejstvu in priporoča izvajanje sistematičnih varnostnih kopij uporabniških podatkov na ustrezni napravi (npr. ZIP, CD). Vendar to opozorilo ne omejuje garancije.

    Kupec priznava, da če se pritožba reši z zamenjavo naprave za shranjevanje podatkov, originalna naprava ne bo vrnjena.

    Če je dostop do naprave zaščiten z geslom, gesto ali drugo varnostjo dostopa, je kupec dolžan odstraniti to zaščito ali zagotoviti geslo v opisu napake ob oddaji pritožbe. Brez popolnega dostopa do naprave morda ne bo mogoče izvesti popravila ali diagnostike naprave.

    1. Kupec je dolžan brez nepotrebnega odlašanja prijaviti napake v blagu prodajalcu; sicer pravica kupca do brezplačnega odpravljanja napake proti prodajalcu poteče.
    1. 30-dnevni rok po Zakonu o varstvu potrošnikov se ne uporablja za reševanje pritožb kupcev, ki so podjetniki. Rok za reševanje pritožb za podjetnike ni zakonsko urejen; vendar se naša družba zavezuje, da bo reševala pritožbe podjetnikov v 60 dneh v skladu s to pritožbeno proceduro.
    1. Prodajalec ne odgovarja za napake, garancija se ne uporablja za napake, o katerih je bil kupec obveščen ob sklenitvi pogodbe, za katere je kupec vedel ali bi moral vedeti glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe.
    1. Prodajalec lahko vedno zamenja okvarjen izdelek z neokvarjenim namesto odprave napake, če to ne povzroča pomembnih težav za kupca.
    1. Pravica kupca do uveljavljanja garancije pri prodajalcu poteče:
    • z nepredložitvijo dokazila o plačilu, dodatkov ali dokumentacije blaga,
    • z neporočanjem očitnih napak ob prejemu blaga,
    • po poteku garancijskega roka blaga,
    • z nepravilno uporabo, v nasprotju z navodili za uporabo (npr. delovanje pri napačnem napetostnem napajanju, povezovanje z nepooblaščenimi napajalnimi viri) ali z drugimi nepravilnimi dejanji uporabnika,
    • na podlagi mehanskih poškodb izdelka (npr. padci, lom, poškodbe zunanjega ohišja izdelka),
    • z dokazovanjem nezakonitih posegov v napravo,
    • če je napaka nastala zaradi normalne obrabe,
    • če predloženi "Garancijski list" ali dokazilo o nakupu kaže jasne znake sprememb podatkov ali če ima izdelek drug serijski številko, kot je navedena v "Garancijskem listu" ali na dokazilu o nakupu,
    • za potrošniške blago z določenim obdobjem uporabe v skladu s posebnimi predpisi, če se takšna pritožba poda po poteku tega obdobja,
    • kot posledica naravne nesreče
    • zaradi električnih prenapolnitev (vidno ožgane komponente ali vezja) razen normalnih odstopanj,
    • uporabe blaga v pogojih, ki ne ustrezajo temperaturi, prašnosti, vlagi, kemijskim in mehanskim vplivom okolja, kot jih določi prodajalec ali proizvajalec,
    • nepravilna namestitev, ravnanje, delovanje ali zanemarjanje skrbi za blago,
    • je bilo blago poškodovano zaradi prekomernega obremenjevanja ali uporabe v nasprotju s pogoji, določenimi v dokumentaciji ali splošnimi načeli,
    • z izvajanjem nekvalificiranih posegov ali spreminjanjem parametrov (nekvalificiran poseg se razume kot vsak poseg osebe, ki ni prodajalec ali pooblaščena služba),
    • je bilo blago spremenjeno s strani kupca (premazi, upogibanje itd.), če je napaka nastala kot posledica te spremembe,
    • je bilo blago poškodovano zaradi naravnih elementov ali višje sile,
    • z uporabo nepravilnih ali neoriginalnih potrošnih materialov, niti za kakršno koli škodo, ki izhaja iz take uporabe, razen če takšna uporaba ni običajna in ni bila izključena v priloženih navodilih za uporabo.

    Z kršitvijo zaščitnega pečata, informativne nalepke ali serijske številke se kupec izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, razen če je bila škoda nastala med normalno uporabo. Pečati in serijske številke so sestavni del izdelka in ne omejujejo kupčeve pravice do uporabe in ravnanja z blagom v celotnem obsegu, za katerega je blago namenjeno.

    Kupec se izpostavi tveganju zavrnitve pritožbe, če je blago ali kateri koli njegov del onesnažen ali ne izpolnjuje osnovnih higienskih pogojev.

    Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo zaradi ravnanja z blagom na način, ki presega ravnanje, potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga (npr. nanašanje zaščitne folije ali stekla na napravo).

    1. Garancija ne pokriva normalne obrabe predmeta (ali njegovih delov), ki je posledica uporabe. Krajša življenjska doba izdelka ne more biti obravnavana kot napaka in ne more biti predmet zahtevka.
    1. Prodajalec je dolžan obravnavati pritožbo in zaključiti postopek pritožbe na enega od naslednjih načinov:
    2. z dostavo popravljenega blaga,
    3. z zamenjavo blaga,
    4. z vračilom kupnine za blago,
    5. z zagotavljanjem razumnega popusta na ceno blaga,
    6. z pisnim povabilom za prevzem storitve, ki jo določi prodajalec,
    7. z upravičeno zavrnitvijo pritožbe blaga.
    1. Garancijsko obdobje je 12 mesecev (razen če je za posebne primere določeno drugačno garancijsko obdobje) in začne teči od dneva, ko kupec prejme blago. Garancijsko obdobje urejajo garancijski pogoji proizvajalca v skladu z ustreznimi določbami Gospodarskega zakonika (§429 in naslednji Gospodarskega zakonika). Za izbrane izdelke je garancija, ki jo proizvajalec nudi kupcem, omejena.
    1. Garancijsko obdobje se podaljša za čas, v katerem kupec ni mogel uporabljati blaga zaradi garancijskih popravkov blaga.
    1. V primeru zamenjave blaga za nova bo kupec prejel dokument, ki navaja zamenjano blago, in vse nadaljnje pritožbe bodo utemeljene na prvotno izdani fakturi in tem dokumentu o pritožbi. V primeru zamenjave blaga za nova se bo garancijsko obdobje ponovno začelo od prevzema novega blaga, vendar le za novo blago.
    1. Najprej lahko kupec od prodajalca zahteva brezplačno popravilo. Kupec ima pravico do zamenjave blaga le, če to ni nesorazmerno glede na naravo napake. Ali je napaka sorazmerna, bo določil pooblaščeni servisni center v obliki pisne ocene te napake. Na podlagi te odločitve bodo sprejeti nadaljnji ukrepi v skladu z zakonom.
    1. Vsa garancijska popravila so brezplačna, pod pogojem, da pravica do uveljavljanja garancije ni potekla do trenutka njihovega uveljavljanja v skladu s točko 16 tega postopka pritožbe.
    1. Če obstaja napaka, ki jo je mogoče odpraviti, bo blago popravljeno. Če popravilo ni mogoče in narava napake ne ovira normalne uporabe, se lahko prodajalec s kupcem dogovori o razumskem popustu na ceno blaga. V primeru popusta ni mogoče kasneje uveljavljati te napake.
    1. Če obstaja napaka, ki je ne moremo odpraviti in ki preprečuje pravilno uporabo predmeta kot predmeta brez napak, ima prodajalec pravico zamenjati defective blago z blagom enakih ali podobnih uporabnih lastnosti ali izdati dobropis.
    1. Če dostava blaga z napakami predstavlja bistveno kršitev pogodbe, lahko kupec:
    2. zahteva odpravo napak z dostavo zamenjavnega blaga za defective blago, dostavo manjkajočega blaga in zahteva odpravo pravnih napak (pravne napake v smislu § 433 in naslednjih členov Gospodarskega zakonika),
    3. zahteva odpravo napak s popravkom blaga, če so napake popravljive,
    4. zahteva razumni popust na nakupno ceno, ali
    5. odstopi od pogodbe.
    1. Izbira med zahtevki, navedenimi v točki 25, pripada kupcu le, če je sporočena prodajalcu v pravočasno poslanem obvestilu o napakah ali brez nepotrebnega odlašanja po tem obvestilu. Zahteva, ki jo poda kupec, se ne more spremeniti brez soglasja prodajalca. Vendar, če se izkaže, da so napake blaga nepopravljive ali da bi njihovo popravilo prineslo nerazumne stroške, lahko kupec zahteva dostavo zamenjavnega blaga, če to prosi prodajalca brez nepotrebnega odlašanja po tem, ko jih je prodajalec obvestil o tej dejstvu. Če prodajalec ne odpravi napak blaga v razumnem dodatnem roku ali če pred potekom tega roka sporoči, da napak ne bo odpravil, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva razumni popust na nakupno ceno.
    1. Če kupec ne sporoči svoje izbire zahtevka v roku, določenem v točki 26, ima zahtevke za napake v blagu, kot v primeru nesorazmerne kršitve pogodbe.
    1. Če dostava blaga z napakami predstavlja nesorazmerno kršitev pogodbe, lahko kupec zahteva bodisi dostavo manjkajočega blaga in odpravo drugih napak blaga, bodisi popust na nakupno ceno.
    1. Če kupec ne zahteva popusta na nakupno ceno ali ne odstopi od pogodbe, je prodajalec dolžan dostaviti manjkajoče blago in odpraviti pravne napake blaga. Druge napake je treba odpraviti po presoji prodajalca z popravkom blaga ali dostavo nadomestnega blaga; izbrana metoda odprave napak ne sme povzročiti, da bi kupec imel nerazumne stroške.
    1. Če kupec zahteva odpravo napak v blagu, ne more uveljavljati drugih zahtevkov iz napak blaga pred potekom dodatnega razumnega roka, ki ga je prodajalec dolžan zagotoviti za ta namen, razen zahtevka za odškodnino in pogodbeno kazen, razen če prodajalec obvesti kupca, da svojih obveznosti v tem roku ne bo izpolnil. Ta rok mora biti določen v skladu s točko 13 tega postopka pritožbe za podjetnike.
    1. Če kupec ne določi roka za obravnavo pritožbe ali ne zahteva popusta na nakupno ceno, lahko prodajalec obvesti kupca, da bo odpravil napake v določenem roku. Če kupec ne obvesti prodajalca o svojem nestrinjanju brez nepotrebnega odlašanja po prejemu tega obvestila, to obvestilo učinkuje kot določitev roka v skladu s točko 26.
    1. Če prodajalec ne odpravi napak v blagu v roku, ki izhaja iz točke 26, lahko kupec zahteva popust na nakupno ceno ali odstopi od pogodbe, če prodajalca obvesti o svoji nameri, da odstopi od pogodbe, ob določanju roka v skladu s točko 26 ali v razumnem roku pred odstopom od pogodbe. Izbrani zahtevek ne more spremeniti kupec brez soglasja prodajalca.
    1. Kupec je dolžan prevzeti popravljen izdelek, ki ga prodajalec pošlje kupcu po pošti ali kurirju. Če kupec zavrne sprejem popravljenega izdelka ob dostavi ali ne prevzame popravljenega izdelka v predvidenem roku za prevzem pošiljke in se izdelek vrne prodajalcu kot neprevzet, ima prodajalec pravico prodati izdelek, po predhodnem pisnem obvestilu in poteku dodatnega roka 14 dni.

    Če se neprevzeti izdelek proda, bo prodajalec kupcu izplačal izkupiček od prodaje po odbitku stroškov popravila, stroškov prodaje in ustrezne skladiščne pristojbine. Skladiščna pristojbina znaša 1 € na dan, vključno z DDV.

    Pravico do izkupička od prodaje mora kupec uveljaviti pri prodajalcu.

    1. Za namene tega postopka pritožbe je kršitev pogodbe bistvena, če je stranka, ki krši pogodbo, ob sklenitvi pogodbe vedela ali je bilo razumno predvideti, ob upoštevanju namena pogodbe, ki izhaja iz njene vsebine ali okoliščin, pod katerimi je bila pogodba sklenjena, da druga stranka ne bi bila zainteresirana za izpolnitev obveznosti v primeru takšne kršitve pogodbe. V primeru dvoma se domneva, da kršitev pogodbe ni bistvena.
    1. Obravnava pritožbe se nanaša le na napake, navedene v obrazcu za pritožbo.
    1. Pravica kupca, da uveljavlja pritožbo glede napake blaga, se izčrpa, ko uveljavi svojo pravico in zahteva od prodajalca odpravo napake blaga v skladu s tem postopkom pritožbe, in ne glede na izid pritožbe, ni več upravičen, da ponovno uveljavlja pritožbo za isto edinstveno napako (ne napako iste vrste).
    1. V primeru, da prodajalec zaključi postopek pritožbe kot upravičen zavrnitev pritožbe, vendar napaka izdelka objektivno obstaja in ni bila odpravljena, lahko kupec uveljavlja svojo pravico do odprave napake blaga preko sodišča.